שירותי פיתוח, בניית אתרים ושיווק דיגיטלי לבעלי עסקים ויזמים

הטמעה של כלי מדידה, ניתוח ואנליזה

הטמעה נכונה של כלי מדידה, איסוף וניתוח נתונים בסופו של דבר יאפשרו לך להבין איך משתמשים מתנהגים באתר ואיך ניתן לשפר את חווית השימוש באתר ובכך את הרווחיות שלו.

היכולת להבין בדיוק מה קורה באתר שלך ולקבל דו׳׳חות שמציגים מידעים שרלוונטיים לך ובצורה שנוח לך להבין אותם היא יקרה מפז ולא שווה לפספס אותה בשום מחיר!

מתי צריך מומחה להטמעה של כלי מדידה?

ההתקנה הבסיסית של רוב כלי המדידה היא פשוטה למדי ויכולה להתבצע על-ידי כמעט כל אחד.

ההתקנה הבסיסית לרוב מספקת פתרון טוב לאיסןף וניוח של מידעים בסיסיים שרלוונטיים לכל נכנס דיגיטלי.

כשרוצים להביא את כלי המדידה למצב שהם מתאימים בדיוק לעסק שלך ויודעים למדוד בדיוק את הפרמטרים הרלוונטיים לך - מומלץ לפמנות לבעל מקצוע המתחמחה בתחום.

התקנה והגדרה נכונה של כלי המדידה השונים בתחילת הדרך תאפשר לך לאסוף מידעים ולהפיק מסקנות שרלוונטיות לתחום הפעילות הספציפי שלך.

מה זה CRO (שיפור יחס המרה)?

Conversion Rate Optimization או בתרגום חופשי לעברית: שיפור יחס המרה.

יחס המרה הוא אחוז המשתמשים שמבצעים פעולה מסויימת מתוך כל המשתמשים שנכנסו לאתר. לדוגמא: נכנסו לאתר 100 אנשים, 15 אנשים רכשו מוצר - אחוז ההמרה של האתר הוא 15%.

כשמדברים על CRO או שיפור יחס המרה בעצם מדברים על תהליך שכולל צפייה, הבנה והפנמה של נתונים, הסקת מסקנות וביצוע פעולות מושכלות שישפרו את יחס ההמרה.

בוא/י נדבר על האתר שלך!

אני מאמין שבשיחה קצרה של כמה דקות נוכל בקלות להבין אם אני הבן אדם הנכון לקידום הפרויקט שלך. אז אולי פשוט נדבר?

הסיפור שלי

היי 👋 אני יקיר, נעים להכיר!

אני עוסק בכל מה שקשור בשיווק דיגיטלי ופיתוח אתרים מאז שאני זוכר את עצמי. בשנים האחרונות, בתור שכיר, ניהלתי מותגי אונליין גדולים ומוכרים ופיתחתי פלטפורמות סחר אונליין (e-commerce) ששימשו מאות אלפי לקוחות...

יקיר רזניק

פרוייקטים נבחרים

Global inline styles that need to be here before the page even loads