שאלות ותשובות

כל מה שכדאי לדעת על בניית אתרים ושיווק דיגיטלי

  • ״טרגוט״ או ״targeting״ הוא מונח המתאר את תהליך הגדרת קהל היעד שתוצג לו מודעה מסויימת.

    ברוב פלטפורמות הפרסום ברשת ניתן להגדיר את קהל היעד לפי מאפיינים דמוגרפיים, מקום מגורים, תחומי עניין ועוד.

    לדוגמא כשאומרים ״לטרגט גיימרים צעירים מתל אביב״ הכוונה היא להציג מודעה לקהל יעד שמורכב ממשתמשים שהם גם בטווח גילאים מסויים, גם מתעניינים במשחקי וידאו וגם גרים בתל אביב.

    לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 👈

  • ״טראפיק אורגני״ הוא מונח המתאר את המשתמשים שהגיעו לאתר שלכם לאחר שחיפשו מונח מסויים במנוע חיפוש והקליקו על אחת התוצאות.

    במנועי החיפוש לעיתים מוצגות גם מודעות או תוצאות חיפוש ממומנות.

    כאשר מדברים על ״טראפיק אורגני״ או ״כניסות אורגניות״ מתכוונים למשתמשים שלחצו על תוצאות שהן אינן מודעות או תוצאות ממומנות.

  • Search Engine Optimization - אופטימיזציה למנועי חיפוש או בשפה פשוטה יותר ״הנגשת אתר ל-Google״.

    גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם בפער גדול מאוד מול המתחרים שלו.

    ככל שהאתר שלכם נגיש יותר לגוגל ומתאים לצורה שבה גוגל סורקים מידע באתרים - כך האתר שלכם יקבל דירוג טוב יותר בגוגל ותזכו ביותר כניסות של לקוחות פוטנציאלים לאתר.

  • ישנן מגוון פלטפורמות לפרסום ברשת.

    הגדולות שבהן הן גוגל ופייסבוק (מטה).

    פלטפורמת הפרסום של גוגל מאפשרת להציג מודעות במנוע החיפוש, בג׳ימייל, יוטיוב, אפליקציות android ואתרים ברחבי הרשת.

    הפלטפורמה של מטה (פייסבוק) מאפשרת להציג מודעות בפייסבוק ואינסטגרם. 

  • פרסום באינטרנט מאפשר לעסקים להגיע בקלות ובמהירות לקהל רלוונטי ולהגדיל את פעילות העסק תוך ניצול יעיל של תקציב הפרסום.

  • פרסום בערוצים הדיגיטליים מציע מספר יתרונות לעומת ערוצי פרסום קלאסיים.

    בפלטפורמות הדיגיטליות ניתן להגדיר את קהל היעד לפי מאפיינים דמוגרפיים, תחומי עניין, אזור מגורים ועוד. כך ניתן לוודא שהמודעות שלך מגיעות רק לקהל רלוונטי. ושתקציב הפרסום מנוצל בצורה אופטימלית.

    כלי הפרסום ברשת מציעים היזון חוזר בזמן אמת כך שזמן קצר מאוד לאחר פרסום מודעה אפשר להבין אם היא טובה או לא ולעשות שינויים בהתאם.

    על-ידי פרסום ברשת קל מאוד להגיע לקהלים בכל רחבי העולם.

    רף כניסה נמוך - אפשר להתחיל לפרסם בדיגיטל גם בתקציב פרסום מצומצם.

    לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 👈

  • כעיקרון כן. גם כל אחד יכול לצחצח שיניים אבל לא כל אחד שיננית 😉

    פלטפורמות הפרסום הגדולות (פייסבוק, גוגל, ...) מציעות כלים שמאפשרים לכל אחד להתחיל לפרסם ברשת דיי בקלות.

    עם זאת חשוב לציין שמדובר בתחום מורכב והמורכבות הולכת וגוברת ככל שתקציב הפרסום גדל.

    עבור עסקים שרוצים לפרסם ברשת באפקטיביות לאורך זמן מומלץ לעשות זאת באמצעות איש / אשת מקצוע מתאימים.

  • עלות ההקמה של אתר אינטרנט תלויה באופן ישיר במספר רב של פרמטרים.

    סוג האתר, כמות העמודים באתר, המורכבות הפונקציונאלית של האתר, מורכבות העיצוב של האתר ועוד.

    להלן הערכה של טווחי המחירים הממוצעים לבניית אתר לפי סוג האתר:

    סוג האתרטווח מחירים ממוצע
    עמוד נחיתה₪1,000 - ₪6,500
    אתר תדמית₪2,500 - ₪8,000
    אתר בלוג₪3,000 - ₪10,000
    אתר מסחר (eCommerce)₪4,000 - ₪15,000
    אתר עסקי עם כמות גדולה של עמודים₪10,000 - ₪30,000
    מחיר ממוצע לבניית אתרים לפי סוג האתר

    לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 👈

  • משך הזמן שלוקח לבנות אתר תלוי במגוון פרמטרים: מורכבות האתר, כמות העמודים באתר, פניות של בעל המקצוע, כמות התיקונים / שינויים שהלקוח מבקש לאחר קבלת התוצר ועוד.

    להלן רשימת זמני בניית אתר ממוצעים לפי סוג האתר:

    סוג האתרמשך בניית האתר
    עמוד נחיתה1-5 ימים
    אתר תדמית3-14 ימים
    אתר בלוג5-21 ימים
    אתר מסחר (eCommerce)14-60 ימים
    אתר עסקי עם כמות גדולה של עמודים30-90 ימים
    משך זמן ממוצע לבניית אתר לפי סוג האתר

  • היום כבר אפשר להגיד שנוכחות ברשת היא חובה עבור כל עסק שהו.

    אתר אינטרנט הינו נכס שצובר קהל ודירוג במנועי חיפוש לאורך זמן.

    מומלץ להקים אתר כמה שיותר מוקדם בתהליך הקמת העסק ולהתחיל לצבור מידע שישמש את העסק בשלבים מאוחרים יותר.

מציג 21 עד 30 מתוך 45 שאלות ותשובות

בוא/י נדבר על האתר שלך!

אני מאמין שבשיחה קצרה של כמה דקות נוכל בקלות להבין אם אני הבן אדם הנכון לקידום הפרויקט שלך. אז אולי פשוט נדבר?

הסיפור שלי

היי 👋 אני יקיר, נעים להכיר!

אני עוסק בכל מה שקשור בשיווק דיגיטלי ופיתוח אתרים מאז שאני זוכר את עצמי. בשנים האחרונות, בתור שכיר, ניהלתי מותגי אונליין גדולים ומוכרים ופיתחתי פלטפורמות סחר אונליין (e-commerce) ששימשו מאות אלפי לקוחות...

יקיר רזניק

פרוייקטים נבחרים

Global inline styles that need to be here before the page even loads