שאלות ותשובות

כל מה שכדאי לדעת על בניית אתרים ושיווק דיגיטלי

  • רוב פלטפורמות הפרסום מציעות אפשרות של קריאייטיב דינמי או קריאייטיב חכם.

    בעצם, תוכלו להגדיר עבור כל מודעה מספר תמונות שונות ומספר טקסטים שונים. המערכת תייצר מהאפשרויות שהזנתם מספר מודעות ותבחן אותן על משתמשים אמיתיים.

    בסופו של דבר המערכת תציג לכל משתמש את קומבינציית התמונה והמלל שהיא חושבת שהכי מתאימה לאותו משתמש.

  • בחלק מפלטפורמות הפרסום בדיגיטל ניתן להעלות למערכת רשימת לקוחות כקהל יעד.

    לדוגמא: נניח שיש לכם רשימה של 1,000 כתובות מייל של לקוחות שרכשו מכם מוצר או שירות בעבר. תוכלו להעלות את הרשימה הזו לפייסבוק ולהציג לאותם 1,000 לקוחות מודעות לפרסום מוצר או שירות אחר שאתם מציעים.

    כמו כן תוכלו להגדיר קהל המורכב ממשתמשים שפייסבוק מזהים שהם דומים למשתמשים שסיפקתם. (קהל Look Alike).

    לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 👈

  • שירות גוגל אנליטיקס ניתן על-ידי גוגל ללא עלות.

    הטמעה של גוגל אנליטיקס באתר אינה מסובכת וגם הטמעה בסיסית מאוד של השירות מאפשרת למדוד פרמטרים שרלוונטים לרוב אתרי האינטרנט.

    כאשר רוצים למדוד פעולות מורכבות באתר ולייצר חיתוכים שלא ניתנים בהטמעה הבסיסית של גוגל אנליטיקס מומלץ להיוועץ בבעל מקצוע.

    לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 👈

  • כלי מדידה כמו לדוגמא גוגל אנליטיקס מאפשרים לבעל האתר לראות כיצד לקוחות משתמשים ומתנהגים באתר שלו ולהסיק מסקנות בהתאם.

    את נתוני השימוש ניתן לפלח לפי הגורם שהפנה את המשתמש לאתר.

    לדוגמא: בתור בעלי אתר תוכלו לזהות שמשתמשים שהגיעו לאתר ממודעה מסויימת רוכשים יותר מוצרים ולכן תוכלו להסיק שהמודעה מוצלחת מאוד ולהגביר את התפוצה שלה.

    לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 👈

  • ״ריטרגטינג״ או ״retargeting״ הוא מונח המתאר את הפעולה של פנייה חוזרת לקהל יעד שכבר נחשף למוצר או שירות שלנו בעבר.

    לדוגמא, כשאומרים ״לעשות ריטרגטינג בפייסבוק לאנשים שהיו באתר״ מתכוונים להצגת מודעה בפייסבוק למשתמשים שביקרו באתר שלכם.

    ברוב המקרים, הסבירות שקהל יעד מסוג זה ירכוש את המוצר או השירות שלכם היא גבוהה יותר.

    לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 👈

  • מודעה מוצלחת מורכבת מכמה פרמטרים:

    1. קריאייטיב (creative): המודעה נראית טוב, נשמעת טוב, כתובה טוב ומעבירה את המסרים הנכונים לקהל היעד.
    2. תזמון וטירגוט (timing & targeting): המודעה מוצגת לקהל היעד הנכון בזמן הנכון
    3. הצעת ערך (value proposition): השירות או המוצר הם אטרקטיביים ללקוח ומציעים מענה במחיר הולם.

  • הפרסום בדיגיטל מאפשר להגיע לקהל יעד רלוונטי ורחב מאוד בפרקי זמן קצרים מאוד.

    עבור רוב המוצרים והשירותים אפשר להגיד שניתן לראות תוצאות כעבור מספר ימים בודדים ממועד פרסום המודעות.

  • בכדי לענות על השאלה הזו תצטרכו לשאול את עצמכם שלוש שאלות:

    1. כמה לקוחות אתם רוצים לגייס בחודש או כמה מכירות אתם רוצים לסגור?
    2. כמה אתם מוכנים להשקיע בכדי לגייס לקוח או לסגור מכירה?
    3. מה התקציב הנזיל העומד לרשותכם?

    הפרסום בדיגיטל מאפשר לקבל תוצאות כמעט מיידיות.

    מומלץ להתחיל לפרסם בתקציב קטן ולעקוב בקפידה אחר ביצועי הפרסום.

    כך תדעו האם הפרסום ברשת משתלם לכם ותוכלו לקבוע תקציב רלוונטי ואף להגדיל אותו לאורך זמן.

    לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 👈

  • כדי לענות על השאלה הזו אפשר לחלק את עולם הפרסום לשני סוגים של מודעות.

    פרסום מסוג ״push״ - מודעות שיוצגו לקהל היעד בזמן שהוא עושה משהו אחר. לדוגמא: מודעה לבושם שתוצג לקהל היעד בפייסבוק בזמן שהוא גולל את הפיד.

    פרסום מסוג ״pull״ - מודעות שיוצגו למשתמשים שמחפשים נושא מסויים או פתרון לבעיה מסוימת בזמן שהם עושים זאת. לדוגמא: מודעה של רופא שיניים שתוצג בגוגל למשתמשים שחיפשו ״טיפול שיניים ברעננה״.

    פרסום מסוג זה הוא אפקטיבי יותר ולרוב יקר יותר.

    שאלו את עצמכם איזה סוג של פרסום מתאים יותר לעסק שלי? אולי אפילו שניהם?

    לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 👈

  • פרסום בדיגיטל מאפשר להגיע לקהל רחב ורלוונטי במהירות, ביעילות ובמחיר אטרקטיבי.

    על-ידי ניתן הגדרה מדויקת של קהל היעד שלכם ותחומי העניין שלו - ניתן יהיה לפרסם מודעות שיגיעו לאותם לקוחות פוטנציאליים ויכניסו אותם לאתר שלכם.

מציג 11 עד 20 מתוך 45 שאלות ותשובות

בוא/י נדבר על האתר שלך!

אני מאמין שבשיחה קצרה של כמה דקות נוכל בקלות להבין אם אני הבן אדם הנכון לקידום הפרויקט שלך. אז אולי פשוט נדבר?

הסיפור שלי

היי 👋 אני יקיר, נעים להכיר!

אני עוסק בכל מה שקשור בשיווק דיגיטלי ופיתוח אתרים מאז שאני זוכר את עצמי. בשנים האחרונות, בתור שכיר, ניהלתי מותגי אונליין גדולים ומוכרים ופיתחתי פלטפורמות סחר אונליין (e-commerce) ששימשו מאות אלפי לקוחות...

יקיר רזניק

פרוייקטים נבחרים

Global inline styles that need to be here before the page even loads